Status

In uitvoering

Startdatum

01-01-2020

Einddatum

Inhoudelijke rapportering

De cel vrije tijd bekeek de vrijetijdsactiviteiten vanuit bezoekersperspectief onder begeleiding van extern bureau De Derde Verdieping. Het begeleidingstraject werd afgerond in het voorjaar van 2022. 

Centraal stond de vraag: "Hoe maken we van elke activiteit van de cel vrije tijd voor onze klanten een fantastische ervaring?"

Daarvoor gebruikten we twee methodieken:

  • Customer journey: welke weg legt de bezoeker af?
  • Persona’s: het opmaken van fictieve klantenprofielen die eigenschappen hebben van verschillende van onze klanten en activiteiten bekijken vanuit die bril.

Die bekeken we in het kader van:

  • Zaalverhuur: hoe kunnen we de samenwerking met huurders vlotter en gestroomlijnder laten verlopen?
  • Speelpleinwerking: hoe pakken we de evaluatie met de ouders aan?
  • Evenementen: wil de Mortselaar vernieuwing in het aanbod van evenementen? 

Het team gaat nu met de resultaten aan de slag.