Status

Afgerond

Startdatum

01-01-2020

Einddatum

31-12-2020

Inhoudelijke rapportering

Begin juni werden de digitale Clear Channel borden geplaatst op vijf strategische locaties verspreid over de commerciële as van de stad. Afwisselend met de commerciële boodschappen van adverteerders, is er ruimte voorzien die we als lokaal bestuur kunnen benutten voor onze stedelijke communicatie. Een platform waar we ondertussen al gretig gebruik van hebben gemaakt. De medewerkers van communicatie, cluster Beheersing en Ontwikkeling, maken filmpjes van zes seconden die in een loop steeds herhaald worden. In het tweede kwartaal werden zo al filmpjes gemaakt om te sensibiliseren rond corona, om aan te kondigen dat zwembad Den Bessem zou heropenen, om promotie te maken voor de academies die terug heropstartten, om het zomeraanbod voor kinderen en jongeren in Mortsel onder de aandacht te brengen. We krijgen erg lovende reacties op deze vorm van communicatie, die erg professioneel oogt. Het voordeel is dat deze communicatie alle mogelijk doelgroepen potentieel bereikt. Iedereen die zich te voet, met de fiets, met de auto, met het openbaar vervoer op de commerciële as begeeft, kan deze boodschappen oppikken. Deze actie is afgerond.